Siirry pääsisältöön

Huuhtikuu 2014




Ihana päivä. <3






Tänään on ollut huippu ihana päivä! :) Hyvä fiilis ja ollut niin energinen olotila. Tänään aloitin personal tarainerin, kivaa oli. Suosittelen muillekin! :) Tulee tehtyä huippu tehokkaasti, kun toinen vaatii ja kannustaa. Tarkoitus on minun käydä muutamia ohjattuja tunteja, ja että opin kahvakuulan kanssa treenaamaan. Koti äidin on välillä vaikea päästä lähtee treeneihin, jos on viikkoja yksinään. Niin voin ottaa kotona kunnon hiki treenit personal trainerin ohjeiden mukaan. Jalat on ihan hapolla ja kipeät. Odotan innolla jo huomista treeniä. 

Aurinko paistoi todella kauniisti ja peipot visersi. Minä niin rakastan kevät aikaa. Ensimmäiset leskenlehden kukat bongattu viikonloppuna metsä lenkillä. Viikonloppuna istutin muutamaan ruukkuun kevään ensimmäiset ihanat orvokit. Miten teillä muilla onko kevät fiilis? Täältä löytyy kevät fiilis, ja meinaan  tästä tunteesta nyt nauttia. Nyt on tällä äidillä energinen ja hyvä fiilis. Välillä toi hyvä fiilis on hakusessa, negatiiviset asiat välillä kiusaa päivän meininkiä. Mutta nyt niitä ei edes mietitä, annetaan niiden asioiden olla kaukana minun hyvästä fiiliksestä.  Tällä tunteella jaksaa tehdä kaikkea kivaa ja aloittaa maalaus projektia.

Ylemmässä kuvassa on minun uudet Perfect Home nallet. Nämä on niin ihanan herkät. 


<3<3<3<3





Laitoin valkoisen senkin päälle beigen ruusu aiheisen kaitaliinan. Antaa senkille uutta tyyliä. Senkille laitoin tälläiset koristeet.  Olen nyt pääsiäisen jälkeen lisännyt olohuoneeseen turkoosia väriä. Turkoosi on tämän kevään suosikki värini. 


<3<3<3<3






Kevään ensimmäiset ihanat orovkit. Minun kevät fiiliksen kruunaa orovkit. <3 I LOVE <3


<3<3<3<3






Kauniita ruusuja ja pitsiä. 


<3<3<3<3





Löysin Prismasta turkoosin maljakon, missä on neilikat. 


<3<3<3<3





Minun ensimmäinen sisustus kirjat. Löysin nämä viikonloppuna Villa Kikatuksesta. Näistä olen pitkään haaveillut.


<3<3<3<3





Valkoista unelmaa. 


<3<3<3<3






Hartti sai kokeilla pupusen hattua. Niin suloinen. :)





Wimma neitikin pääsi kokeilee hattua.  :)


<3<3<3<3





Uusin hankintani pieni purkki Jeanne d´ Are Living Vintage paint. Pientä maalaus projektia tiedossa. Tarkoitus on kokeilla tätä maalia. 


Kaikille aivan ihanaa viikkoa! :)


<3<3<3<3





Kommentit

  1. Kiva että olet päässyt treenaamiseen kiinni! Minulla on vasta suunitteluasteella...
    Turkoosi on kaunis ja keväinen väri!
    Oi miten ihanat kuvat koirista!
    Kivaa viikkoa <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lokakuu 2021

  Makramee seinävaate linnut Löysin aivan ihanan makramee seinävaatteen, aiheena linnut. Ostin tämän tutultani. Itse en osaa tälläistä tehdä. Laitoin makramee seivävaatteen makuuhuoneen seinälle koristamaan. Minusta makramee työt ovat kauniita. Ihanaa viikkoa sinulle!

Marraskuu 2021

  Viime viikolla surua ja iloa. Tänään tuli viikko rakkaan Hartti pojan pois menosta. Nytkin valuu kyyneleet silmistä, kun kirjoitan karvaisesta kaverista postausta. Hartti oli meidän rakas perheenjäsen, ja ennen kaikkea minun isoin tuki ja ystävä arjen keskellä. Minä kaipaan Harttia paljon, mutta sydämeen olen kätkennyt kalleimmat muistot. Minä voin Hartti sinua katsella kuvista ja tuhkasi muistuttaa, että olet mamin lähellä. Olit hyvä koira ja enemmänkin meidän perheelle. En olisi uskonnut, että samalla viikolla itketään ja voidaan tosi huonosti ja loppu viikosta on iloisia muutoksia perheessä. Meille tuli yllätys ehdotus, perjantaina tarjottiin sijoitus koiranpentua. Olimme ekana aika kielteisiä, ei vielä, halutaan olla rauhassa Hartin surun kanssa, mutta asia jäi hautumaan mieleen. Otettiin yhteyttä kasvattajaan, ja tarkennettiin mitä sijoitus koiran ehdot meiltä vaatii. Hartti oli sijoituskoira Tanskasta.  Elettiin lauantain aamupäivää ja saatiin sähköpostia kasvattajalta, ja sijo

Lokakuu 2017

Ihastelin Jotex verhoja!  Kävin äsken ihastelemassa pitkästä aikaan Jotex verho valikoimaa. Olipa upeita verhoja. En voinut vastustaa näitä verhoja, tilasin pitkäverhot. :) Olisi ollut kaikkea ihanaa sisustus juttua, maltillisesti hankitaan tavaraa ja sisustus juttuja. ;)  Nyt odotan innokkaasti tulevaa posti lähetystä, ja uusia verhoja. Sitä ennen pestävä ikkunat puhtaaksi.  Ihanaa viikonloppua!