Siirry pääsisältöön

Maaliskuu 2019

Tiistain päivän arksisia juttuja.


Minun pallo raskaus mahani, kuva otettu tänään aamulla. Tällä viikolla tulee jo 34 viikkoa. <3 Ensiviikolla alkaa minun mammaloma. Loppuen lopuksi aika on mennyt nopeasti, ehkä nämä viimeisemmät viikot, ainakin tuntuu siltä. Vauva on ajatuksissa koko ajan, valmistun henkisesti tulevaan. Sisarukset odottavat innokkaasti pikku veljeä, puhuvat vauvasta päivittäin. Ihana tyttöni kysyy joka päivä, kun kuunnellaan musiikkia, "onko vauvalla vatsassa tanssit"? :)
Vauva on aika rauhallinen vatsassa, liikku kyllä säännöllisesti, mutta ei ole niin aktiivinen. Jos se vaikka kertoo vauvan luonteesta, että hänestä tulee rauhallinen, kuin isoveljensä. Tyttö on meillä iki liikkuja. 

Minun suunniteltu sektio tehdään minun toiveiden mukaan Helsingissä Naistenklnikassa vko 38 jälkeen. Laskin tänään kalenterista monta päivää sinne vielä noin on, ehkä 36 päivää. Virallinen päivä selviää ensiviikolla, kun käyn Helsingin naintenklinakalla tarkastuksissa. Tuleva sektio ei pelota, koska minulle on tehty kaksi hätäsektiota aimemmin, eli minun kolmas sektio. Leikkausken jälkeen alkaa varovainen vauva/ perhe arki, että kuntoudun rauhassa kuntoon.  

Ensimmäisessä kuvassa on minun pallo maha ja keltaisia neulottuja vauvan käsineitä. Sain eilen yllätys lahjan, ihanalta Elinalta. <3

Toisessa kuvassa Wimman uusi lempi löhöily paikka, sieltä on kiva seurata mitä perhe tekee.

Kolmannessa kuvassa on minun ihanan vihreä lounas, pinaattikeitto. Rakastan pinaattikeittoa. Tässä raskaudessa olen joutunut päivittäin seuramaan verensokereita, katson tarkemmin mitä syön ja miten paljon. Olen saanut pidettyä ruokavaliolla verensokerin normi arvoissa.

Neljännessä kuvassa tämän päivän kotityöni oli mankelointi. Mankelointi on rentouttavaa ja kivaa. 







Mukavaa tiistai päivää!

Kommentit

  1. Voi suloista massua! <3
    Ihana tuo Onko vauvalla tanssit masussa-kommentti! =)
    Lempeää loppuraskautta ja tsemppiä sektioon!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lokakuu 2021

  Makramee seinävaate linnut Löysin aivan ihanan makramee seinävaatteen, aiheena linnut. Ostin tämän tutultani. Itse en osaa tälläistä tehdä. Laitoin makramee seivävaatteen makuuhuoneen seinälle koristamaan. Minusta makramee työt ovat kauniita. Ihanaa viikkoa sinulle!

Marraskuu 2021

  Viime viikolla surua ja iloa. Tänään tuli viikko rakkaan Hartti pojan pois menosta. Nytkin valuu kyyneleet silmistä, kun kirjoitan karvaisesta kaverista postausta. Hartti oli meidän rakas perheenjäsen, ja ennen kaikkea minun isoin tuki ja ystävä arjen keskellä. Minä kaipaan Harttia paljon, mutta sydämeen olen kätkennyt kalleimmat muistot. Minä voin Hartti sinua katsella kuvista ja tuhkasi muistuttaa, että olet mamin lähellä. Olit hyvä koira ja enemmänkin meidän perheelle. En olisi uskonnut, että samalla viikolla itketään ja voidaan tosi huonosti ja loppu viikosta on iloisia muutoksia perheessä. Meille tuli yllätys ehdotus, perjantaina tarjottiin sijoitus koiranpentua. Olimme ekana aika kielteisiä, ei vielä, halutaan olla rauhassa Hartin surun kanssa, mutta asia jäi hautumaan mieleen. Otettiin yhteyttä kasvattajaan, ja tarkennettiin mitä sijoitus koiran ehdot meiltä vaatii. Hartti oli sijoituskoira Tanskasta.  Elettiin lauantain aamupäivää ja saatiin sähköpostia kasvattajalta, ja sijo

Lokakuu 2017

Ihastelin Jotex verhoja!  Kävin äsken ihastelemassa pitkästä aikaan Jotex verho valikoimaa. Olipa upeita verhoja. En voinut vastustaa näitä verhoja, tilasin pitkäverhot. :) Olisi ollut kaikkea ihanaa sisustus juttua, maltillisesti hankitaan tavaraa ja sisustus juttuja. ;)  Nyt odotan innokkaasti tulevaa posti lähetystä, ja uusia verhoja. Sitä ennen pestävä ikkunat puhtaaksi.  Ihanaa viikonloppua!